Indulás

Végre indulunk! Milyen régóta terveztük, szerveztük Györgyivel, a szállásfoglalástól kezdve a buszjegyek lefoglalásáig, a "mit vigyünk" sarkalatos kérdésig. Forró dróton tartottuk a kapcsolatot, míg végre minden bekerült a bőröndbe.

A bepakolást követően megkönnyebbülés, jól látható a Népligeti közös fotónkon. Este 11 órakor indult a Flix buszunk. Nagy örömmel üdvözöltük az ismerős kollegákat az Egressy Béni Általános Iskolából, Andit és Katit, Budapestről, akikkel a firenzei képzésen ismertük meg egymást.

Nagyon kényelmesen utaztunk, mert csak félig telt meg a busz, így a dupla ülésen kényelmesen aludtunk. A viaduktoktól tarkított csodás tengerparti kép látványára ébredtünk.

Néhány óra múlva feltűnt a Szent Eufémia templom harangtornya, ez jelezte nekünk, megérkeztünk. Rövid sétával megtaláltuk a szállásunkat, a "Flowers" apartmant. Nagy megelégedésünkre egy tágas, tiszta, jól felszerelt légkondival ellátott szálláshelyünk lett. Rövid felfrissülés után, átsétáltunk az iskolába, ami a szomszéd utcában van. A regisztrációnál nagyon sok ismerőssel találkoztam, az előző évi Erasmus képzésekről. Sokakkal azóta is tartom a kapcsolatot, és jó volt egymást látni újra.

Az esti vacsorára már közösen indultunk. Egy kellemes tengerparti étteremben aztán finom vacsora mellett ismerkedtünk meg a többiekkel. Kiderült, hogy külföldről is érkeztek kollegák, ennek azért örültem, mert lehetőségem nyílik nemzetközi kapcsolatokat kiépíteni, tapasztalatokat cserélni. Ezután a mozgalmas nap után, hazasétáltunk, mert jól esett a pihenés.